Heb je een vraag over jouw medische kosten?
Stel ze aan Meddy, onze nieuwe virtuele assistent, die gespecialiseerd is in medische kosten.

Onlangs heeft het team "Medische onkosten" van Medex er een nieuw lid bij: Meddy.
Meddy is een virtuele assistent (chatbot) die speciaal ontwikkeld werd om jouw vragen te beantwoorden over procedures met betrekking tot medische kosten en verplaatsingskosten na een arbeidsongeval.

Meddy is beschikbaar op onze website op de pagina's van de medische kosten en antwoordt live, via een online instant messenger (chat).

Voordelen voor jou?

  • Je kan Meddy raadplegen 7 dagen per week, 24u per dag, voor vragen over medische kosten. Handig als je even niet terecht kan bij het Service Center Gezondheid of een medewerker bij Medex.
  • Je vindt snel en specifieke informatie terug, zodat je tijd bespaart in een bepaalde procedure of eventueel zelfs een foutief ingediende aangifte vermijdt. De gemiddelde tijd om een terugbetaling te krijgen zal hierdoor dalen.
  • Op basis van (anonieme) statistieken zal Medex beter kunnen inspelen op bepaalde vragen van jou als gebruiker en de chatbot daardoor kunnen optimaliseren.

Begin nu jouw gesprek met Meddy via de volgende link: Je medische kosten en verplaatsingskosten | FOD Volksgezondheid (belgium.be)
 

Hoe werkt het?

Wanneer je op de medische kosten webpagina's van Medex surft, klik je eenvoudigweg op de groene tekstballon rechtsonder in het scherm om jouw gesprek met Meddy te beginnen.

Er wordt dan een dialoogvenster geopend waarin je live kan chatten met Meddy.
Laat je vervolgens door het gesprek leiden door eerst een paar vragen te beantwoorden, zodat Meddy jouw verzoek zo goed mogelijk kan begrijpen, om vervolgens jouw eigen vragen te stellen.

Na het uitwisselen van enkele berichten zou Meddy je moeten kunnen helpen en je vraag moeten kunnen beantwoorden.

Heb je niet de juiste optie geselecteerd of wil je de taal veranderen?
Er zijn knoppen om het gesprek opnieuw te starten of om over te schakelen van Nederlands naar Frans en omgekeerd.


 

Geef feedback en help ons Meddy te verbeteren!

  • Heeft Meddy jouw vraag niet kunnen beantwoorden?
  • Heb je het antwoord op jouw vragen niet gevonden of voldeed de door Meddy verstrekte informatie niet aan jouw verwachtingen?
  • Of ben je gewoon tevreden over je interactie met Meddy?

Aarzel niet om jouw mening te geven!
Zo kunnen we de chatbot voor iedereen beter maken.

Hoe jouw mening geven?

  • Reageer positief of negatief op elke zin van Meddy via de "groene duim" en "rode duim" naast de tekstballonnen;
  • Laat jouw mening en commentaar achter op het einde van het gesprek wanneer Meddy het voorstelt.


Vragen over medische kosten?

Start nu jouw gesprek met Meddy via één van onderstaande pagina's:

 

Om privacyredenen beantwoordt Meddy geen persoonlijke vragen. Voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens kan je terecht op de pagina: Bescherming van persoonsgegevens | FOD Volksgezondheid (belgium.be).