Het Koninklijk Besluit van 4 april 2019 betreffende het op de markt aanbieden en het gebruiken van biociden bepaalt dat gebruikers van biociden van het Gesloten Circuit hun gebruikersstatus jaarlijks moeten bevestigen. Dit jaar loopt de bevestigingstermijn tot en met vrijdag 31 december 2021.

Om uw gebruikersstatus te bevestigen, volstaat het om u met uw e-mailadres en paswoord aan te melden in de applicatie van het Gesloten Circuit. Tijdens de aanmelding gebeurt de bevestiging automatisch en zonder verdere tussenkomst van uw kant.

Wanneer de aanmelding geslaagd is, wordt het vakje ‘status use’ in het bedrijfsprofiel vanzelf aangevinkt en ontvangt u een emailbevestiging.

Bent u uw paswoord vergeten? Raadpleeg rubriek 2 van de registratiehandleiding.

Het aanmaken van een lijst van gekochte/gebruikte producten in de applicatie van het Gesloten Circuit is niet meer verplicht maar wordt wel sterk aanbevolen.

Het is momenteel niet mogelijk om de taalinstellingen in de applicatie van het Gesloten Circuit te wijzigen. Onze ICT team stelt echter alles in het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bij vragen of problemen, gelieve met ons contact op te nemen voor donderdag 23 december 2021.