De procedures die van toepassing zijn op het overheidspersoneel vind je terug onder het thema Arbeidsongevallen.
Deze sectie is specifiek bestemd voor de personeelsdiensten die instaan voor het beheer van een dossier arbeidsongevallen en bevat meer ‘technische’ informatie.
Wetgeving
-
WET van 3 JULI 1967 bettreffende de schadevergoeding voor arbeidsongeval in de overheidssector PDF document - 306.49 KB
-
WET van 7 JULI 1967 bettreffende de schadevergoeding voor arbeidsongeval in de overheidssector PDF document - 106.5 KB
-
KB van 13 JULI 1970 over de schadevergoeding voor abeidsongevallen - lokale besturen PDF document - 109.71 KB
-
KB van 8 MEI 2014 over arbeidsongevallen in de publieke sector PDF document - 390.24 KB
-
OMZENDBRIEF n.638 uitvoeringsmodaliteiten van KB van 8 mei 2014 over arbeidsongevallen PDF document - 343.57 KB
-
KB van 25 FEBRUARI 2017 tot wijziging van sommige bepalingen betreffende de arbeidsongevallen PDF document - 591.45 KB
E-services
Contactgegevens
Medex (Bestuur van de medische expertise)
Galileelaan 5, bus 2
1210 Brussel
Service Center Gezondheid: 02/524 97 97 (bereikbaar op werkdagen tussen 8u00 en 13u00)
- Heb je een klacht over Medex? Online formulier
- Heb je een vraag of wil je ons documenten (exclusief afwezigheidsattesten) sturen? medex@health.fgov.be